Wednesday, August 4, 2010

Se implinesc visele


"S..SSSHAAROOOOOOON!!!"
DA! S-a confirmat! Ozzy Osbourne va concerta in umila si necajita noastra tara!Si DA,scriu tarziu stirea pentru ca mi-a luat saptamani bune sa imi revin din starea de sevraj care m-a cuprins la aflarea vestii!
Am crescut pe muzica celor de la Black Sabbath (datorita parintilor mei care erau disperati dupa melodiile lor) iar pentru Ozzy am purtat mereu doar admiratie si simpatie!De ani buni imi doream sa merg la Ozzfest doar pentru a-l vedea pe Ozzy,iar acum soarta imi da sansa sa il vad live!De multe ori ma gandeam ca nu o sa mai apuc sa-l vad vreodata ,am mereu frica asta de ai pierde pe artistii la care tin enorm,fara a avea ocazia de a ma bucura de vreun spectacol de-al lor.Pot spune, fara "doar" si "poate" , ca atat eu cat si parintii mei vom fi acolo!
Si acum imi aduc aminte cand stateam lipita in fata televizorului seara de seara,doar pentru a vedea The Osbournes pe MTV.
Pot spune cu mana pe inima ca Ozzy e unul din artitii dragi mie la care ,mai mult ca sigur,voi plange de emotie cand il voi vedea pe scena!