Wednesday, September 22, 2010

Anita Blake Vol II-The laughing corpse de L.K.Hamilton PARTEA I


Am promis ca am sa va povestesc despre al II-lea volum din seria "Anita Blake".(ca tot am primit de la unii si de la altii mail-uri in care ma intrebau de continuarea seriei)
Acum inteleg de ce cartea se gaseste la sectiunea "Horror-Adults" in librariile din America si de ce este interzisa minorilor!Descrierile sunt horror de-a dreptul!Scenele de la locul crimei sunt descrise foarte amanuntit,la fel si personajele,majoritatea din ele au atat un portret fizic cat si moral .
Al II-lea volum al seriei il intrece cu usurinta pe primul!Pentru cei care nu sunt obijnuiti cu personajele acestei serii,e recomandat sa citeasca mai intai rezumatul primului volum,relatat intr-un alt post.
Nu am terminat inca de citit cartea,sunt de-abia la jumatatea ei,insa datorita actiunii complexe si a numeroaselor amanunte am decis sa scriu despre volum in doua postari,asta ca sa ma asigur ca nu pierd niciun detaliu(s-a observat deja ca imi place sa despic firul in patru si sa relatez in cele mai mici detalii).Recunosc ca incep sa cam pierd sirul evenimentelor,un dezavantaj fiind ca citesc volumele direct in engleza.Nici nu prea mai am atat de mult timp liber pentru internet ,recunosc si asta.Atentie!!!Scriu acest post in mare graba,prin urmare imi cer scuze pentru urmatoarele greseli de exprimare/gramatica/etc pe care risc sa le fac;am sa revin asupra lui cand am sa am un pic de timp liber!
Anita impreuna cu seful ei Bert ajung la resedinta multimilionarului Harold Gaynor.Acesta ii cere Anitei sa aduca la viata un cadavru vechi (suna nostim) de peste 300 de ani (membru al familiei Gaynor),insa aceasta refuza categoric deoarece cu cat cadavrul este mai vechi cu atat mai multe sacrificii sunt necesare in timpul ritualului de "trezire".Aducerea la viata a unui cadavru de 300 de ani inseamna practic uciderea mai multor oameni drept ofranda.Bert fiind un avar dupa bani din nou se cearta cu Anita,mai ales ca totul era asigurat de generosul domn multimilionar disponibil sa plateasca milioane de dolari pentru aceasta treaba,plus ca le va pune la dispozitie o multime de tapi si alte animale pentru sacrificiu.Bert renunta la idee cand Anita ii da de inteles ca acei tapi sunt inutili si ca va fi nevoie de sacrificii umane in acest caz.
O familie intreaga a fost ucisa,sfartecata de-a dreptul,doar cateva bucati din ei au mai fost gasite-aparent "opera" unui zombie mancator de carne.Unul din copii acelei familii este dat disparut cu posibilitatea ca acesta sa fie chiar in viata.
Existau doar doi oameni in oras suficienti de puternici incat sa aduca la viata un zombie :Peter Burke si Dominga Salvador (preoteasa malefica voodoo).Anita ajunge acasa la Salvador si afla de la aceasta ca Manny Rodriques (mentorul spiritual si moral al Anitei) a fost in tinerete iubitul ei si ca si el la randul lui a fost un preot voodoo ucigand cativa oameni in timpul unor ceremonii.Dominga ii propune sa devina partenere in animarea cadavrelor ,Anita refuza si pana la urma este fugarita din casa preotesei de un duh necurat.
Peter Burke este gasit mort.La inmormantarea lui Anita il intalneste pe fratele acestuia John care devine suspectul principal.
Va urma...