Sunday, September 19, 2010

Ziua recoltei

....Care recolta???
In weekend-ul acesta micul oras in care locuiesc s-a transformat peste noapte intr-un veritabil targ cu tenta de "parc de distractii".Se pare ca sambata asta am sarbatorit "Ziua recoltei",dar de ce sunt asa de nesigura in aceasta privinta?In primul rand,nu prea vad eu ce recolta a avut tara asta chinuita mai intai de inundatii,apoi de seceta iar la sfarsit "secerata" de-a binelea de taxele puse pe terenurile bietilor tarani si de criteriile impuse de catre UE. Iar in al II-lea rand ,avand in vedere ca se numeste Ziua "RECOLTEI" ma steptam sa vad oameni ( imbracati in port national) cu tarabe pline de fructe si legume,fiecare expunandu-si recolta,nu rromi cu tarabe pline de jucarii,dulciuri,vata de zahar,imbracaminte si alte asemenea.
Forfota mare,fiecare mergea intr-o anumita directie doar ca sa aiba de unde sa se intoarca,la fel si eu impreuna cu cativa amici.Nu prea am gasit nimic interesant,m-am multumit cu o vata de zahar si cu cascatul ochilor in stanga si-n dreapta.Am profitat totusi de ocazie si ne-am aprovizionat serios de iarna,supermarket-urile au avut reduceri de pana la 60-65% si o gramada de promotii (era culmea sa iasa ei in pierdere!)Ne-am asezat la o terasa unde am stat maxim 30 de minute,adica pana am terminat de baut berile/sucurile si de mancat mici(unii dintre noi),n-am asistat la mini concertul ce a avut loc mai pe seara.
A,da!Era sa uit!Ca tot s-a umplut orasul nostru (mic si linistit) de satre de rromi zilele astea,politia a patrulat non-stop,fiecare magazin avea cate un paznic.Am mers dimineata la Fisc (la Trezorerie mai precis) unde ma intampina un nene gardian care imi cere buletinul.Serios asa,respectivul ma stie foarte bine,trec in fiecare luna pe acolo!Ii zic ca nu am buletinul,chiar raman mirata,pana acum nu mi s-a mai cerut!La care el imi arata mandru afisul pus in geam unde scria ca prezentarea buletinului este obligatorie.Am intrat pana la urma si fara buletin,dar a fost comica faza,el era inarmat pana-n dinti (vorba vine), tinea in mana un spray din acela paralizant,mai sa-mi dea cu el peste ochi!Dar si eu eram hotarata sa intru ,ce-i drept,mai sa trec si prin el si prin usa!

PS.Am schimbat din nou infatisarea blogului.